• Λίγο απο την ιστορία...

    •Ο Pilates ήταν ένα ασθενικό παιδί, που έπασχε από ραχίτιδα, ρευματικό πυρετό, και άσθμα. Μελέτησε τα σχολικά βιβλία ανατομίας και γύρναγε μέσα στο δάσος για ώρες, παρατηρώντας τα ζώα να κινούνται. Ο ίδιος κατέληξε στο συμπέρασμα ότι, "οι μύες θα πρέπει να λειτουργούν φυσιολογικά με τον ίδιο τρόπο όπως οι μύες των ζώων.”

    •ο Joseph Pilates άρχισε να αναπτύσσει την μέθοδο άσκησης του, ενώ υπηρετούσε σε νοσοκομεία κατά τη διάρκεια του πρώτου παγκοσμίου πολέμου, προσαρμόζοντας τα νοσοκομείακα κρεβάτια με τροχαλίες, ιμάντες και ελατήρια για να βοηθήσει κλινήρεις ασθενείς να επανακτήσουν τη δύναμη και τον έλεγχο των μυών τους. Αυτή ήταν ουσιαστικά και η πρώτη εκδοχή του reformer και της cadillac που χρησιμοποιούμε σήμερα

    • Δημιούργησε μια σειρά ασκήσεων που ονομάζεται "Contrology" και αποτελείται απο ασκήσεις σχεδιασμένες έτσι ώστε να συνδυάζεται το μυαλό και σώμα.

    • Επινόησε εξοπλισμο για την υποστήριξη των μυών χρησιμοποιώντας αντιστάσεις για να βοηθήσει στην αποκατάσταση ασθενών και τραυματιών.

    • Στο βιβλίο του "Return to life", ο Pilates, δήλωσε οτι το πρόγραμμά του " όχι μόνο αναπτύσσει τους μυς του σώματος, την ευλυγισία των άκρων και ευνοεί την εύρυθμη λειτουργία των ζωτικών οργάνων και των ενδοκρινών αδένων, αλλά βοηθά στην διάυγεια του μυαλού και ενδυναμώνει τη θέληση.”

    • Το 1926, ο Pilates μετακόμισε στη Νέα Υόρκη, όπου, μαζί με τη σύζυγό του Κλάρα, άνοιξε το στούντιό του. Η πρώτη υιοθέτηση της μεθόδου του Pilates έγινε από ανθρώπους της βιομηχανίας του θεάματος, συμπεριλαμβανομένων των Ζορζ Μπαλανσίν του Μπαλέτου της Νέας Υόρκης και της διάσημης Martha Graham.

    • Μετά το θάνατό του το 1967, το έργο του Joseph Pilates συνέχισε να έχει οπαδούς. Η κληρονομιά του έργου του έχει διατηρηθεί στη ζωή με την βοήθεια της Romana Kryzanowska, βασική δασκάλα και προστατευόμενη του Joseph Pilates, και των άλλων δασκάλων που έχουν εκπαιδευτεί και πιστοποιηθεί όλα αυτά τα χρόνια.

    • Η ονομασία "Classic Pilates" προήλθε από εκείνους που δεσμεύτηκαν να διδάσκουν το έργο του Pilates ακριβώς όπως ο ίδιος το δίδαξε.

  • Η μέθοδος pilates είναι:

    • ΜΙΑ ΜΕΘΟΔΟΣ ΑΣΚΗΣΗΣ για όλο το σώμα το οποίο εκπαιδεύει το μυαλό και το σώμα για να εργαστούν από κοινού προς τον στόχο της συνολικής φυσικής κατάστασης και τη βέλτιστη ευθυγράμμιση.

    • ΜΙΑ ΜΕΘΟΔΟΣ που έχει πάνω από 500 διαφορετικές ασκήσεις που μπορούν να εκτελεστούν σε πέντε μοναδικά όργανα. Οι ασκήσεις γίνονται σε μια συγκεκριμένη ακολουθία, με μικρό αριθμό επαναλήψεων και υψηλό επίπεδο ακρίβειας και συγκέντρωσης ..

    • ΟΛΟ ΚΑΙ ΠΙΟ ΑΕΡΟΒΙΑ στη φύση της και πολύ πιο δύσκολη, καθώς ο μαθητής προχωράει .

    • ΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΗ για να τεντώνει, να ενδυναμώνει, και να ισορροπεί το σώμα. Ενισχύει όλες τις μυϊκές ομάδες, αλλά ιδιαίτερα τους βαθείς "μύες του κορμού", οι οποίοι είναι σημαντικοί τόσο για τη στάση μας όσο και τη συνολική υγεία μας.

    • Η ΒΑΣΗ σε κάθε υγιή και έντονη προπόνηση, από την ποδηλασία και την κωπηλασία μέχρι την άρση βαρών.

    • ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ όσους ενδιαφέρονται να βελτιώσουν την εμφάνισή τους, τον τρόπο που αισθάνονται και κινούνται, για εκείνους που δουλεύουν πολύ ώρα καθιστοί. Για αθλητές, μαμάδες, εργαζόμενους με κακή στάση, άτομα με οξείς τραυματισμούς και χρόνιο πόνο, και τις μέλλουσες μητέρες.

  • οφέλη:

    • Δυναμώνει και βελτιώνει την αντοχή

    • Αποκτάμε βαθιά συνείδηση ​​της αρμονικής κίνησης του σώματος και έλεγχο των μυών

    • Κάνουμε σύνδεση σώματος και πνεύματος.

    • Μέσω της αντίστασης, με τη χρήση του ειδικού εξοπλισμού που σχεδιάσε ο Joseph Pilates, ενισχύεται η μυϊκή ενδυνάμωση

    • Ευελιξία στους μυς και εύρος κίνησης στις αρθρώσεις

    • Η σωστή ευθυγράμμιση και αποσυμπίεση της σπονδυλικής στήλης, βελτίωση των νευρομυϊκών μοτίβων και συντονισμός του σώματος

    • Η αυξηση της χωρητικότητα των πνευμόνων και η καλή κυκλοφορία μέσω βαθιάς, υγιούς αναπνοής που είναι ένας πρωταρχικός στόχος στη μέθοδο.

    • Επαναπρογραμματίζει τον τρόπο που χρησιμοποιείτε το σώμα σας

    • Εκπαιδεύει πολλές ομάδες μυών ταυτόχρονα, μεσω της συνεχούς και απαλής κίνηση

    • Χτίζει την δύναμη του πυρήνα, ενισχύει τη σταθερότητα και σας διδάσκει να κινείστε με έλεγχο από το κέντρο σας

    • Διορθώνει προβλήματα στάσης και μυϊκές ανισορροπίες που είναι συχνά η αιτία του πόνου

    •Βελτιώνει την οστική πυκνότητα και την κίνηση των αρθρώσεων

    •Βελτιωμένη σωματική και συναισθηματική ευεξία μέσω της αύξησης της κυκλοφορία και της ζωτικότητας που προσφέρουν τα μαθήματα

    • Αναζωογονεί το μυαλό μέσω της αναπνοής και της πλήρους συγκέντρωσης.

    • Δυναμώνει τη σπονδυλική στήλη και βελτιώνει τη στάση του σώματος.

  • Αρχές της μεθόδου:

    • Κέντρο: Φέρνουμε το επίκεντρο της προσοχής στο κέντρο του σώματος, στην περιοχή του powerhouse, μεταξύ των πλευρών και της ιβηκής σύμφυσης. Όλες οι ασκήσεις στο Pilates ξεκινάνε με την ενεργοποίηση πρώτα του κέντρου.

    • Συγκέντρωση: Όταν κάποιος κάνει τις ασκήσεις με πλήρη προσοχή, κάθε κίνηση θα γίνεται με μεγαλύτερη ποιότητα.

    • Ελέγχος: Κάθε άσκηση Pilates γίνεται με πλήρη μυϊκο έλεγχο. Κανένα μέρος του σώματος δεν εξαιρείται της ενεργοποίησης για κάθε άσκηση.

    • Ακρίβεια: Στο Pilates, η συνείδηση της άσκησης διατηρείται καθόλη την διάρκεια της κίνησης. Υπάρχει μια κατάλληλη τοποθέτηση του σώματος στο στρώμα, ευθυγράμμιση μεταξύ των μελών του σώματος, και συγκεκριμένη τροχιά για κάθε μέρος του σώματος που κινείται.

    • Αναπνοή: ο Joseph Pilates τόνιζε τη χρήση μιας πολύ βαθειάς αναπνοής κατά την διάρκεια των ασκήσεων. Παρομοίαζε την χρήση των πνευμόνων ως φυσούνα - η χρήση τους να γίνεται έντονα για την άντληση του αέρα πλήρως μέσα και έξω από το σώμα. Οι περισσότερες ασκήσεις Pilates συντονίζονται με την αναπνοή, και η σωστή αναπνοή σε συνδυασμό με την άσκηση, είναι αναπόσπαστο μέρος της μεθόδου Pilates.

Γίνεται η καθημερινή σας πρακτική σύμφωνα με τις βασικές αρχές του Pilates;